sobota, 19 grudnia 2009

TYLE PIĘKNYCH KOBIET NA ŚWIECIE

Marcjan mi powiedział, że Maciek chwali się przed kolegami iż jego dziadek, który urodził się kiedy na świecie nie było jeszcze komputerów, zdobył nagrodę w konkursie "literacki blog roku". Ta nagroda to zasługa Maćka, bo on zgłosił mój blog do konkursu, a teraz dodatkowo zgłosił ten blog do kolejnego konkursu. Sam nie potrafiłbym dokonywać tych wszystkich sztuczek związanych z zapisywaniem się do konkursów. Mimo wszystko komputer i internet to dla mnie obce ciało. Na przykład nie wyobrażam sobie czytania powieści na monitorze. Co innego czytanie krótkich notek, informacji, oglądania fotografii, nawet nie zgadniecie jakich?
Maciek jest dumny ze mnie.
- Dziadku, może ty jesteś najstarszym bloggerem na świecie? Tylko nie musisz pisać takich różnych, no wiesz, rzeczy.
- Jakich? - udałem zdziwionego.
- Że niby ty, to, z kobietami.
- Maćku, ja nie niby. Ja naprawdę kocham kobiety. Uważam, że dla mężczyzny nie ma nic piękniejszego na świecie.
- To dziadek mało na tym świecie widział - stwierdził.
Zaskoczył mnie tą uwagą. Bo rzeczywiście, facet który nie zna świata ( w sensie, że nie widział)nie ma porównania i musi poprzestawać na pięknie znajdującym się blisko niego.
Więc wyobraziłem sobie: Puszcza Brazylijska, Jangcy-Ciang, Kilimandżaro, Andy, Wyspy Hawajskie... Lecz zaraz widziałem Brazylijki, Chinki, Murzynki, Chilijki, Japonki... Boże, tyle pięknych kobiet na świecie! Oddałbym je wszystkie (gdybym mógł dobić takiego targu) za jedną zdrową Marylkę.

1 komentarz: